Насилие и Тормоз в Училище
Тук в скоро време ще публикуваме нашият модел "IAHA'B+" и схемата на пакета ни от 20 кратки методики за оценяване и мониторинг на училищното насилие и тормоз.
Този модел и пакета от психологични методики, които го оценяваха на скрийнингово и диагностично ниво бяха представени и предоставени на няколко стотин училищни психолози, педагогически съветници, директори и други специалисти, които взеха участие в няколко десетки наши семинари проведени в повечето от областните градове на страната през периода 2011-2013 г.
Тези методики не са самоцелни, смисълът от тяхното използване е скрийнинговите от тях да бъдат входно-изходна оценка и текущ мониторинг на свързаните с училищното насилие процеси и дейности, а диагностичните за изработване на индивидуални, групови и организационни психопрофили, на основата на които да се планира и оцени работата по внедряването на програмата ни за превенция на насилието и тормоза в училище – СИМОПРЕНАС (СИстема за МОниторинг и ПРЕвенция на НАСилието).
# # #
Ако желаете да получите обучение по цялостният пакет от 20 кратки методики, както и всички помощни материали за обработката им и как да ги ползвате за целите на ефективната ви работа в училище по тази важна проблематика, то се свържете с нас на е-мейл: psihotestove_bf@abv.bg